sábado, 27 de dezembro de 2008

sabe "aquela" música?





"You tried so hard to be someone That you forgot who you are You tried to fill some emptiness 'Til all you had spilled over Now everything's so far away That you don't know where you are, you are When all that you wanted And all that you had Don't seem so much For you to hold on to For you to belong to When it's hard to be yourself It's not to be someone else Still everything's so far away That you forget where you are, you are When all that you wanted And all that you had Don't seem so much For you to hold on to Hold on [8x] When all that you wanted And all that you had Don't seem so much For you to hold on to For you to belong to"


Letra de Hold on, do Jet.

Sabe aquela música que vc ouve e se sente bem? A música acima, além de ser da minha banda favorita é trilha sonora do filme de um herói que foi meu favorito dos oito anos até os 11 :P, o Homem Aranha. Essa é meu "termômetro de humor", minha favorita da minha banda favorita. Acho que todo mundo tem uma música assim. Aquela que lembra sei lá o quê, aquela que foi a primeira que ouviu da sua banda favorita... Sem dúvida Hold on é minha favorita. Aquela música que eu adorava da banda que eu adorava desde a estréia do "Homem Aranha 2" e que eu nem sabia o nome, que se tornou minha banda favorita algum tempo depois.

Nenhum comentário: